dieta kopenhaska efekty

Dieta kopenhaska efekty jakich możemy oczwekiwać

Dieta kopenhaska efekty są szybko zauważalne, bo już zaledwie po 13 dniach, dlatego też nazywana jest dietą 13-dniową. Niestety, lub „stety” dla odchudzających, jest to dieta, która drastycznie obniża ilości spożywanych kalorii, stąd też bardzo dobre rezultaty jej stosowania.

 

Dieta kopenhaska efekty

Efekty diety kopenhaskiej są uzyskiwane dzięki restrykcyjnemu i nagłemu obniżeniu wartości spożywanych kalorii do ledwie 500-900 na dzień. Tak mała ilość kalorii drastycznie odbija się na funkcjonowaniu organizmu, który poprzez niedostarczanie mu należytych porcji energii, zaczyna spalać własną tkankę tłuszczową.

 

Dieta kopenhaska: widoczne efekty!

  • Efekty diety kopenhaskiej widoczne są już po stosowaniu jej jedynie przez tydzień. Po dwóch tygodniach otrzymuje się efekty pełne
  • Dieta kopenhaska pozwala na schudnięcie nawet do 10 kilogramów w ciągu zaledwie 13 dni
  • Efekty osiągane są dzięki restrykcyjnemu podziałowi posiłków, niskiej ilości dostarczanych kalorii oraz zastosowaniu specjalnej diety nisko węglowodanowej

Na portalu ZnamLek.pl w dziale artykuły, możesz uzupełnić wiedzę na ten i inne tematy medyczno-zdrowotne.

dieta kopenhaska wady

Dieta kopenhaska wady: 5 największych wad diety kopenhaskiej

Dieta kopenhaska wady które mogą nam zaszkodzić. Dieta kopenhaska jest obecnie jedną z bardziej popularnych diet, szczególnie wśród młodych kobiet, które pragną schudnąć szybko, ale w krótkim okresie. Niestety, dieta ta oprócz dużych rezultatów, ma kilkanaście bardzo poważnych wad. Warto je poznać, przed rozpoczęciem jej stosowania.

 

Dieta kopenhaska wady

  1. Największą wadą diety kopenhaskiej jest fakt, że dieta ta jest jedynie dobra dla osób z naprawdę wysokim BMI. Nie powinny jej stosować osoby z BMI lekko podwyższonym lub w granicach normy, które również chcą zrzucić kilka zbędnych kilogramów.
  2. Podczas stosowania diety kopenhaskiej można doznać problemów z układem nerwowym takich, jak: brak koncentracji, problemy z pamięcią, bóle głowy.
  3. Dieta kopenhaska może doprowadzić również do obniżenia nastroju, ponieważ pozbawiając nas ważkich mikro- i makroelementów oddziałuje na pracę całego układu nerwowego.
  4. Dieta kopenhaska nie jest polecana cukrzykom, ponieważ zbyt duże odstępy pomiędzy posiłkami mogą mocno wpływać na skokowe zmiany stężenia glukozy we krwi.
  5. Wadą diety kopenhaskiej jest również fakt, że nadmierne spożywanie białka może doprowadzić do nagłego wzrostu poziomu kreatyniny i mocznika, a to znowu do chorób nerek.

Wpis powstał na podstawie artykułów zamieszczonych na portalu ZnamLek.pl

dieta kopenhaska jadłospis

Dieta kopenhaska jadłospis. Co jeść?

Dieta kopenhaska jadłospis jak i sama dieta są niezwykle wymagające, ale pomagają schudnąć w zaledwie 13 dni nawet do parunastu kilogramów. Nie każdy jest w stanie taką dietę przejść, ale jeśli już się na nią decydujemy, to należy dokładnie określić swój cały 13-dniowy jadłospis i restrykcyjnie trzymać się podstawowych zasad diety.

 

Dieta kopenhaska jadłospis

Wszystkie poniższe dania rozpisane należy samemu według swoich potrzeb przyporządkować do 13 dni, podczas których będzie się stosować dietę. Dieta rozpisana jest na trzy podstawowe dania w diecie kopenhaskiej: to śniadanie, II śniadanie i obiad.

 

  • Śniadanie: kubek czarnej, mocnej kawy bez cukru; jedna grzanka; świeże jabłko, pomarańcze; grejpfrut; naturalny chudy jogurt; herbata bez cukru
  • II śniadanie: jajka na twardo; jajka na miękko; jajecznica, gotowany szpinak, sałatka z cebul i pomidorów; plasterki chudej szynki na pieczywie tostowym; naturalny chudy twarożek; sałatka owocowa
  • Obiad: mały befsztyk; małe kawałki gotowane z piersi z kurczaka; sałata skropiona cytryną; tarta marchewka do obiadu, trochę brązowego ryżu; kasza gryczana; chuda ryba

Podczas tworzenia wpisu inspirowałam się: źródło